Reklamační řád
Reklamační řád
Tento reklamační řád upravuje podmínky reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.pivoteka-tabor.cz, který provozuje:
Obchodní jméno: Ing. Jana Váchová
IČ: 76516351
DIČ: CZ8853211818
Sídlo/sklad: Bavorovice 121, sklad a výdejní místo Bavorovice 20 – objekt ve vlastnictví města Hluboká nad Vltavou
E-mail: info@pivoteka-tabor.cz
Telefon: 603539193
1.
Záruka a odpovědnost za vady
- Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.
- U potravin (např. pivo) platí záruční doba do data minimální trvanlivosti uvedeného na obalu. Na vady vzniklé po tomto datu nelze uplatnit reklamaci.
- Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalu a případné poškození ihned oznámit dopravci.
2.
Uplatnění reklamace
- Reklamaci může zákazník uplatnit e-mailem na adrese info@pivoteka-tabor.cz nebo osobně ve výdejním místě v Bavorovicích.
- Do e-mailu uveďte:
- Číslo objednávky
- Popis vady
- Fotodokumentaci (je-li to možné)
- Po domluvě může být zboží zasláno zpět na naši adresu nebo přineseno osobně.
3.
Vyřízení reklamace
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
- V případě oprávněné reklamace má zakaznika nárok na:
- výměnu zboží
- opravu (není-li možné, pak výměnu nebo vrácení peněz)
- přiměřenou slevu
- O výsledku reklamace bude zákazník informován e-mailem
4.
Nepřevzetí zásilky
- Pokud si zákazník nevyzvedne zásilku bez předchozí domluvy, může být požadována úhrada vzniklých nákladů na dopravu a balné.
5.
Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád je platný od 2. 5. 2025 a je součástí obchodních podmínek.
- Řídí se příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
Chceš ho i jako PDF nebo Wordový soubor připravený ke zveřejnění či vytištění?